loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پارس فان
تبلیغات

عینک Ray.Ban | مدل ویفری

مدل برگزیده همه ی بازیگران هالیوود و سیاستمداران بزرگ

پرفروش ترین عینک تمام دوران کمپانی Ray.ban

طراحی این مدل به صورتی بوده که

با تمامی چهره ها متناسب باشد!

حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید...

قیمت فقط : 22.000 تومان

برای دیدن عکس و توضیحات بیشتر از این محصول اینجا کلیک کنید...

admin بازدید : 104 جمعه 1393/01/08 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید


به خواب می روند مثل من

تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …

دنیا فهمید خیلی حقیر است
وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …
اس ام اس عاشقانه
SMS Asheghaneh
افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم
دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
نیاز که تو باشی
تمام من میشود “نیازمندیها”
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
زندگی بوسه ایست
که از لبان تو پر میکشد …
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود …
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی …
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …
و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم …
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
هوای فاصله سرد است
من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم …
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همینطوره !
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت
برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است …
اس ام اس عاشقانه 
SMS Asheghaneh
“دلم گرفته برایت” زبان ساده ی عشق است
سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مرورگر پیشنهادی

     

    برای بهتر دیدن سایت از مرورگر های بالا استفاده کنید!

    تبلیغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 4,653
  • بازدید کلی : 47,041