loading...
سایت تفریحی و سرگرمی پارس فان
تبلیغات

عینک Ray.Ban | مدل ویفری

مدل برگزیده همه ی بازیگران هالیوود و سیاستمداران بزرگ

پرفروش ترین عینک تمام دوران کمپانی Ray.ban

طراحی این مدل به صورتی بوده که

با تمامی چهره ها متناسب باشد!

حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید...

قیمت فقط : 22.000 تومان

برای دیدن عکس و توضیحات بیشتر از این محصول اینجا کلیک کنید...

admin بازدید : 134 سه شنبه 1393/01/12 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید 93


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم


دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد


خواب ها فقط خودشان را اذیت می کنند !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


خوبان را باید روی چشم ها گذاشت …


کجایی ؟! چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


شمردن ستاره ها سخت نیست


اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


آنقدر دوستت دارم که


پروانه ها گیج می شوند


گل ها تعجب می کنند


و باران دلش آب می افتد !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


تو که باشی بس است …


مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


احتیاجی به تسبیح نیست


دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


از تو دور بودن پر توقعم کرده …


حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


مرخصی ندارد


حتی وقت استراحت ندارد


حقوق و مزایا ندارد


بیمه ندارد


ترفیع و پست و مقام ندارد


استعفا یا اخراج شدن ندارد


بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد


با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :


یکی بود


هنوزم هست


خدایا همیشه باشد …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


باران بهانه ی آسمان است


وقتی دلش برای تو تنگ می شود !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است


حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم


چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند


وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


بگذارید انشا بنویسم …


موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟


به نام خدا


هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد


اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


بیا با هم رفت و آمد نکنیم !


مثلا وقتی می آیی نرو …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


زندگی یعنی


همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


صندلیت را کنار صندلیم بگذار !


همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد


و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


دلبندم …


من دلم فقط روی دل تو بند می شود !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


“تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی


من دیگران را  “شما” خطاب می کنم !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد


اختلال در تشخیص ماه های قمریست !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


تمام حرف مجنون یک کلام است


“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


عشق یعنی طوری نگاهت می کنم


که انگار تنها آدم دنیا هستی !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست


مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند


حتی این روزها گاهی پرواز میکنم


من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


یاد تو پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


به دلم نشستی ولی دو زانو !


معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده


پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خود را نمی خواهم


چقدر زیباست این عشق ؛ محو تو شدن را دوست دارم


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


میخواهمت و این شاید ابتدای خودخواهیم باشد !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


جهان که فاصله ای نیست !


تا ماه پیاده میروم اگر آنجا خانه ات باشد …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


بین این همه ضمیر فقط یک “تـــــــــو” کافیست !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :


بوسه هایت !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟


حضورت ، صدایت ، نفس هایت


و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت


و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


در میان گلها عطر یادت را می بویم …


آسمانی تر از آنی که به نوشتن درآیی !


جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


هیس !!! ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ …


من ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مرورگر پیشنهادی

     

    برای بهتر دیدن سایت از مرورگر های بالا استفاده کنید!

    تبلیغات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 4,584
  • بازدید کلی : 46,972